Arkadaşlar şöyle bir sorum olucak.Benim için önemli.Aranızda geçen seneden bu yana özel sektörde kısa çalışma ödeneğinden yararlanıp,kısa çalışma ödeneği yüzünden rapor parası hesaplanırken alacağı miktardan az alan var mı? Yoksa kısa çalışma ödeneği etkilemiyor mu.Bilen varsa yada aramızda muhasebeci olan bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim