Merhaba arkadaşlar, 5+1 gebeyim. Regl tarihim 6 gün geçti. Günlerdir belim ağrıyordu, son bir saattir aniden gelen kasık ağrım var. Regl olacak gibi hissediyorum. Geçen senede reglim 8 gün geçtikten sonra bu ağırıyı yaşayıp kimyasal sak gebelik geçirdim😰 yine öyle olacak diye korkuyorum. Çarşamba ilk dr kontrolüm var. Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler paylaşır mısınız lütfen