Merhaba herkese hayirli ramazanlar
28.haftadayim kan uyusmazligi testi yaptirip igne olmaliyim ama bu pandemi yuzunden ne duzgunde hastaneye gidebiliyorum.nede duzgunce kontrole gidemedim.tam sizlerden ricam.Türkiye hastanesi yada Ozel okmeydani hastanesinde kan uyusmazligi testi yaptiran varmi ucreti hakkinda bilgisi olan varmi
Dogum olarak sisli bolgesindede onerebilceginiz bir hastane var mi cok memnun kaldiginiz