Bir haftadır baya bi kaşıntı tuttu beni, perşembe günü kontrolde doktoruma söyledim hemen tahliller istedi, bugün sonuçlar çıkmış kendisi beni aradı gel bi görüşelim sana bir bakayım dedi. Aslında daha bu randevuma vardı erkene aldı.sonuçlarıma göre gebelik kolestazı olmuşum. Safra kesesi asidiyle alakalı bir durum. Şuan 36+5 im çarşamba günü acil sezeryana alınıyorum tam 37+0 da. Bu çok önemli bir durum arkadaşlar, inanın sizleri korkutmak istemiyorum ama sonuçları hiç hoş değil ve 37. Haftayı geçirmemek gerekiyor. Burda bilen biliyor ben hep söylüyorum abim ve eşi kadın doğum uzmanı yani çok yönlü kontrol altındayım.Sizin böyle bir şikayetiniz varsa lütfen ihmal etmeyin, doktorunuz önemsemezse mutlaka başka doktora görünün. Normal doğum için hazırlanıyordum kısmet böyleymiş🥰 daha zamanım var derken 2 günüm kaldığını öğrenmek bana büyük şok oldu. Bana dua edin🙏🏼 İnşallah güzel hikayemizi bizde buraya yazarız oğluşumla♥️