Alperene benim ikinci bu doktor çatı muayenesi yapmayacaktı normalde ilkide normal olduğu için ama bir türlü doğum başlamayınca belki tetikler yapalım dedi 😅 açıklığım 1cm bebeğin kafasıda rahme yerleşmiş yani sadece beyefendinin gelmesi kaldı :) aslında ilk doğumda benim suyum gelmesine rağmen kafası yerleşmemişti doktorum normal doğum yanlısıydı hayati bir tehlike olmadığı sürece bende normal istediğim için takma kafana sancıyla iner başı aşağıya dedi güvendim doktoruma oldu çok şükür başka iki doktor görmüştü acilde neden bekledin kafası inmemiş demişti ama kemik yapı uygunsa sancıyla iniyor Allahın izniyle