Bugün tam 10 günlük oldu burda doğum hikayelerini okudukça bende acaba bir gün yazacak mıyım diyordum 32. Haftadan beri ha geldi ha gelecek sürekli kasılmalar nstde yüksek sancilar çıkıyordu hastanede gözlem altında tutuldum taburcu oldum istirahat vs 35. Haftaya geldik tamamdır dedim bu defada sebepsiz su fazlalagi çıktı şeker testim gayet normal ama suyu fazla denildi başladık progestana 38. Hafta da Gitigimde bebek geri kalmış haftasından iki hafta küçük dedi 40 haftaya gelmezse doktor mudahele ederim dedi 40. Hafta oldu ne gelen var ne giden direkt cantamla birlikte dohumhaneye yatisim yapıldı sıfır açıklık alttan suni sancı verildi ilk doğumum bu arada başıma neler gelicek habersizim suni sancı yaklasik 30 dk sonra kendini belli ettirdi ama çok değil içimden bu kadar mı diyorum saatler ilerledikçe başladı sancılar dogrulamiyorum yürüyorum sancı geldikce eğilip kalkıyorum nafile belim kopuyor resmen eşimi kapıya cagirtirdim git doktorla konus sezeryna alsınlar beni dedim eşim konuştu ben konuştum ama nafile devlet hastanesinde isteğe bağlı sezaryan yasak eğer bebekte ve sende ters giden bir durum olursa olur dedi bugün doğum beklemeyin yarına olur acikligi ilerlemiyor dedi doktor o cümleyi duydum kahroldum bu sanciyla nasıl yarına dayanırım dedim gittim sancı odasında duşu açtım altına oturdum sancı gekdikce ikindim 15 dakka kalmışım içerde sonra yatağa geçtim birazda orda çektim iki dakkadan bir geliyor ve büyük abdestin yapacakmissin gibi oluyor öyle oldukça ikindim ebe geldi saat 23:30 açıklığına bakicam dedi biraz bekleyin tuvalete gitmem lazım dedim izin vermedi gidemezsin dedi neyse bacağını aç dedi ebe o an hemen toparlan masaya çık doğum dedi tabi ben şok doktor yarına bekliyor doğumu ebeler şaşkın nasıl olur açıklık sıfırdı vs masaya çıktım eğer güçlü ikinirsan kesik dikiş olmaz dedk bebeğin zayıf dikişe gerek kalmaz kendimi bir sıktım tek ikinmada kızım doğdu minicik bişey gözleri açık ağlama sesinu duyunca bende ağladım karnıma koydular sonra hemen bebek yoğun bakıma götürdüler küçük olduğu için hiç dikisim olmadı gece 23.40da doğum yaptım gece 1.15 te kızımı getirdiler yanıma emzirmemi istediler emme refleksi varmış mama almış emzir dediler zar zor meme tutturdum ama yanlış verdigim için meme uclarim yara oldu çok acı çektim silikon göğüs ucu kullandım şuan çok daha iyi Allah’a şükür doğum yapacaklar birkaç hafta önceden lansinoh göğüs ucu kremi mutlaka kullanın yara olan göğüs uçlarımi iki güne iyileştirdi benim hikayem bu şekilde 12 saat berbat bir suni sancı sonrası bebeğimi aldım kucağıma rabbim herkese hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin