Merhaba kızlar 14 de iki doktora gittim ikiside erkek dedi ama 16 da gittiğimde kıza benzettiler 20 de detaylıya gittim oda bebek yüz üstüydü bir türlü dönmedi ama oda kıza benzettiğini söyledi başına böyle birşey gelen varmı insan neye inanacağını şaşırıyor burda bacak arasını attığımdada herkes erkek dedi bilmiyorum netleşsin istiyorum detaylıdakinede inanasım pek gelmedi sebebide bebek yüz üstüydü bir türlü dönmedi yüz üstüyken cinsiyet belli olurmu