Mercimek çorbası ve fasulye yedim biraz yürüyüş için eşimle disari ciktik ara ara gaz şişkinliği ile karışık bir kasik sancısı oluyor böyle baskı varmış gibi bu normal mi ?
Doktorum yürümeyi onerdi ve bu zaman zarfında bebek gelişecek ve senin kasiklarin agriyacak dedi.