[silindi] Elsa8642 24 haftadayiz kızımla cok şükür diyelim ama hafif bulantilar oluyor yine arada onun dışında iyiyiz peki siz?
irorkay Elsa8642 25+1 olduk bu ara pek hareketliyiz 😍 Ben bu ara da çok yorgun hissediyorum kendimi nedense. Onun dışında iyiyim
teachervera Elsa8642 26+2 yim. Mide yanması, karnımda sancı çok oluyor gece oda kasılmalar oluyor sanırım
Acemianne94 Bende 24. Haftaya girdim fakat birkaç gündür asiri yorgun ve bitkinim normal mi ki acaba ?
Yldzz97 Elsa8642 26+1 deyim karın ağrım oluyor ara ara çok ayakta kalınca da belim ağrıyor onun dışında bir şikayetim yok çok şükür bebek çok hareketlendi maşallah ve çok net hissettiriyor epey güçlenmiş 😅 Bu hafta bebeğin kilosunu öğrenen varmı kızlar kaç gr oldu acaba bebişler ?
Babyyyymother Yldzz97 26+2 yim çarşamba günü öğreneceğim inşallah 😅 bende cok merak ediyorum ne kadar oldu
kirmiziprens Yldzz97 en son 25+4 te 888 gr 34 cmdi bizimki şu an 26+1 olduk. Mide yanması ve 3-4 gündür aşırı halsizlik ve baş dönmesi var nedense 🤷🏻♀️
Babyyyymother Elsa8642 26+2 yim mide yanması,ara sıra karnima kasigima giren bıçak saplanmasi, birde ara sıra bebek toplaniyor ,bazen bulantim tutuyor simdilik bunlar 🤭
Yldzz97 Babyyyymother benim en son 24+5 de 900 Gr olmustu hemen hemen . Benimde daha çok var muayeneme🙈
Yldzz97 kirmiziprens maşallah 🌸 mide rahatsızlığı zaman zaman bende de oluyor ama baş dönmesi olmadı acaba tansiyonun mu düşüyor arada sağlık ocağında ölçtür ihmal etme canım 💙
kirmiziprens Yldzz97 tansiyonum genel olarak düşük seyrediyor havalardan da olabilir diye dusunuyorum 😊
Elsa8642 HavvaMerve mide yanması için sarı leblebi çok iyi benim bu haftalarda başladı çok sıkıntı yaşıyorum