Asdf1233 bebekmuhendisi pandemi var haberiniz varmı suan ne sünneti dedi bana hiç televizyon izlemiyor musunuz etraf covid kaynıyor mantıklı mı sizce sünnet için gelmen suan dedi ve cok moralim bozuldu öyle Bi tavırla beni azarlamasına
bebekmuhendisi Asdf1233 söylediğinde haklı olabilir ama söyleme şekli hoş olmamış pandeminin ne zaman biteceği belli değil malesef annelerde ne yapsın benim iki arkadaşım yaptırdı bu süreçte şimdi benim yine oğlum olacak önceliğim yenidoğan sünneti ama sürece göre hareket ederim
Oznuuuurrrr Asdf1233 ben üroloji servisinde hemşire olarak çalışıyorum. Doktorun sizi azarlaması hiç hoş olmamış. Bizim doktorlar çatır çatır sünnet de yapıyorlar diğer ameliyatları da alıyor. Şuan nöbetteyim servis tıklım tıklım hasta dolu. Bu şekilde söylemesi hiç hoş olmamış doktorun
mucizemm_3 Buketttttt bize doktor ya 2 yaşına kadar ya da 6 yaşından sonra yaptırın demişti çocuk paikolojikman çok etkileniyormuş
Asdf1233 Oznuuuurrrr inanın öyle Bi davranışı vardıki kendimi aptal gibi hissettirdi acaba dedim cahilce mi düşündümde çocugu şimdi getirdim dedim
Oznuuuurrrr Asdf1233 Kendinizi kesinlikle öyle hissetmeyin. Covid varılmalı 1 yılı geçti ve insanlar artık bununla beraber yaşamaya alışmaya çalışıyor. Ayrıca şuan bütün elektif ameliyatlar yapılıyor, gereksiz bir tepki göstermiş size
Glbnpk Oznuuuurrrr sünnet ne ki insanlar burunlarını kalçalarını yaptırdılar. Sünnetin yapılması uygun görülen bir zaman var onun geçmemesi için anneler acele ediyor. Buna gelene kadar acelesi olmayan çok fazla cerrahi müdahale var. Doktor bey/hanım kendine pay biçmiş pandemi süresince işlem yapmak istemiyor sanırım.
Pambix Asdf1233 ben oğlumu tam 1aylikken sünnet ettirdik çokta memnun kaldık iyiki erken olmuş dedik 1gunde iyileşti çok şükür. İğneyle kaşıktan iğne yapıldı bebeğim uyurken emzigiyle o esnada yapıldı. Anlamadık bile 😊
Pambix Aynen bizde karton bardak yarısını kesip bezlerken koymuştuk bez pipisine değip acitmasin diye. Ağrı kesici şurup verdi Dr ilk gün için birde kremler veriyo bez degisinlerinde sürdük.