Yaseminatik57 Kızlar 18 haftalık ikiz gebeyim cnm bu aralar sosis kızarmış tabiki sucuklu tost gibi şeyler çekiyo yenmesi yasak diyolar yiyeniniz varmı acaba zararlıymış😫
Melike Yaseminatik57 Aşırıya kaçmamak üzere gönlünüz geçsin diye yiyebilirsiniz birşey olmaz bir iki yemeyle
mlkkk Yaseminatik57 kasılma düşük yapmayacak herşeyi yiyebilirsiniz sizin için zararlı veya sağlıksız olanlar nasıl ki bi anda etki etmiyor bebek içinde öyle o yüzden dozunda yerseniz bişey olmaz zehir değiller sonuçta
Taze_gebe Yaseminatik57 aşırıya kaçmadan yiyebilirsin demişti doktorum ciğer ve sucuk için sormuştum sucuk ev yapımı dedim olur ye abartmadan dedi yani her gün sucuklu tost yeme dedi ztn haftasonları anca eşinle yerdik vs ciğer de iki üç kez maks yemişimdir bişe olmaz o kadardan dedi bildiklerim bunlar ilk aylarda da karışık bitki çaylarını yasaklamıştı ama her gebe doktoruna danışmalı yine de ☺️
Mollier En son ne zaman ketçap yendiğimi hatırlamıyorum su an resmen ketçap aseriyorum.direniyorum yememek için.Bir de dondurulmuş Mısır yemeyi özledim salatalarda.Yemiyorum.hindi fümeye bayılırım🤤en çok onda zorlanıyorum😭
Bittercikolataa Şuan yediğimiz içtiğimiz her şey zaten hormonlu ve zararlı. Abartmamak adına canınız ne çekerse yiyebilirsiniz yeni dogum yaptim istediğim her seyi de yedim gayet sağlıklı bebegim var cok şükür 🥰
Seroy Yaseminatik57 ben her şeyi yiyorum valla canım sosis sucuk ketçap mayonez cips kola böyle sağlıklı sağlıksız dersek bir şey yemememiz gerekiyor çünkü hiç bir aldığımız yiyecek organik değil hangi birini ayırcaz ki her gün her gün olmamak şartıyla ye gitsin canım kasma bu kadar
Busehnm Yaseminatik57 sosis salam yemeseniz daha iyi, caniniz cok çekiyorsa kendinizi kandıracak kadar yeyin sucuğu iyi pistiği surece yiyebilirsiniz cogu doktor izin veriyor