Mercimek26 bende 8. Haftamda gittim çok iyi ilgili güler yüzlü bi doktor. Kezban saylam dönmez e gitmiştim hamileliğimi ilk öğrendiğimde o kadar ilgisiz alakasızdı ki ağlayarak çıktım odadan yok keseyi gördüm kalp atışı yok alttan muayne edicem vs dedi beni korkuttu. Sonra hemen ümit te emine elmas etiz e gittik alttan muayne edilcek kdr bi durum yok sadece haftası ilerleyince duyarız kalp atışını aceleye lüzum yok kese gayet düzgün diyip içimizi ferahlatmıştı. Kadın nerdeyse sağlıksız gebelik diycek diye korktum şehir hastanesidnekinde. Ama hüseyin oğuz yuvanç gerçekten çok iyi bir doktor. Bende randevu asla bulamıyorum ona nasıl alıyorsunuz😞😞