irmk02 ben kasımdan beri kuzu b12+dvitamini +folidoce folik+coraspirin kullanıyorum 2 genimde pıhtılaşma var gebe kaldigimda iğne kullanıyordum kan sulandırıcı 3.de progestan fitil+iğnesi kulandım fayda etmedi ek olrak tekrar kalbi durunca başka doktora gttok rahîm filmi çekildim rahmim çok dar cıktı tutunmaya yer yokmuş hiç genişletti doktorlar ondan tutunamioms smdi işte tekrar başladık ilk düşmedim üstüne smdi demistim bakım şimdide salladık adet gelsin bitsin detaylı takip ederim 🙊