Merhabalar . Bugün hem atrıntılı ultrason a girdim hem de doktor muayenesi oldum ama farklı bi hastahanede kendi doktoruma şehir dışında olduğumdan suan görünemeyecegim . Su az denildi ne yapmam gerekiyor . Bu aylarda su azlığının ne gibi zararları olur . Bugün göründüğüm doktor asla ilgili davranmadı . Suyu arttırmak için neler önerdi doktorlarınız . Şimdiden teşekkürler 🌺