Defnenaz pgt yani genetik taramalı tüp bebek yaptırmamızı bozuk olan embryoları tespit edilmesi gerekmiş ama dün tedavi başlamak için ilk adım atıp doktora gittik eşimin genetik sonuçlarını hastane bünyesindeki genetikçiye danıştı sonra gittik fiyat aldık eve geldik sonra doktor aradı eşimin genetik sonucunda pgt uygun değilmiş tekrar hastanemizde kromozom testini tekrarlayıp genetikçiyle beraber gerekirse başka laboratuvarla destek alarak tedavi nasıl ilerleyeceğine karar vermemiz gerek dedi şu anda bir yola girdim ama acemi acemi yürüyorum alllahım sonumu hayır etsin tedavi nerdeyse 35 bin bulacak