Bulutalazinannesi benim de çok düşüktü d vitamini sprey kullandım 2 ayda değerim maksimuma çıktı, neredeyse toksik etki yaratacaktı😀😀öğlen güneşinde 15 dakika özellikle yüz boyun ve ek bileklerini doğrudan güneşe maruz bırak(cam arkası olmuyormuş) vitamib desteğiyle birlikte hemen toparlanır;)