Szsz Merhabalar anneler sorum olcak lütfen olan kim varsa acil yazsın çok korkuyorum wc çıktım bugün kan geldi makatan sizce bu normalmi 28+ 2 gebeyim
Meless Szsz hemeroid ya da çatlak olmuştur canım korkulacak bir durum değil. Doktoruna yaz o sana krem vs verecektir
Rabiacelebi Kabızmısın canım kabızken benimde çok oluyordu doktora gittim normal zorlamayla oluyor çatliyo ve kaniyo dedi
Szsz Suzey sağol cnm acı da yemiyorum yiyen insanlar da olmuyor yemiyen insanlar da oluyor hep iç basur var da bende ama hiç acı tüketmiyorum çok korktum bugün açıkçası
Meless Szsz bende de çatlak vardı bekarken olmuştu banada tuvalete kan boşalmıştı çok korkmuştum kabız olmamaya dikkat et kefir,kuru kayısı,bol su iç canım geçmiş olsun inşallah
Rabiacelebi Szsz bana doktorun makatin dar o yzden azcık zorlanmaya bile kanar demişti kantoran yağı kullan günde 1 kaşık iç birde çatlak acı varsa kullanabilirsin
Szsz Meless inan cnm su içemiyordum bebekten dolayı sanırım artık günde 3 4 litre içe biliyorum önceden asla icmezdim eşim çok kızardı bir bardak bile midem bulandiryordu o dercede yani her içecek olsun su olmasın derdim kendimce keyfir iciyorum cnm kendim mayaliyorum her sabah akşam birer bardak iciyorum