Merhaba hanımlar..
Uzun süredir vajinal mantar hastalığıyla uğraşıyorum. Ne yaptıysam tam olarak kurtulamadım. Hep geçici çözümler maalesef.. İç çamaşırlarımı pamuklu tercih ediyorum, düzenli değiştiriyorum, temizlik konusunda zaten hassasım buna da özen gösteriyorum. Kaç kere bu şikayetim üzerine doktorlara gittim. Kremler, fitiller, haplar, prebiyotikler kullandım. Tam geçti diyorum kaşıntım, akıntım azaldı rahatladım derken tekrarlıyor. En fazla 10 gün geçici olarak rahatlıyorum. Artık bu kasıntılar, akıntılar günlük hayatımı da çok etkilemeye başladı 😟 Sizlerden de bu durumu yaşayanlarınız var mi? Varsa çözüme ulaşabildiniz mi?