Dilangunes Hanımlar 26+4 gebeyim ve kasığımda yani özel bölgemde içinde pıt pıt pıt pıt diye sürekli olan bişey hissediyorum sizce bu nedir? Damar atımı gibi ama dış tarafda değil içten oluyor
tuuceozyvz Dilangunes bebeğin hareketi o hıçkırık diyenlerde oluyor 30 lu haftalarda daha çok oluyor şuan 36+5 teyim benimde gün içinde oluyor ☺️
annebali12 Dilangunes yaa bişey sorucam. Bende de sanki bebemin içerde elinde bir kaşık var vajinamın içini karıştırıyor gibi pıt pıt vuruyor gibi acaba aynı şeyimi hissediyoruz. Ama resmen özel bölgemde yani içinde böyle tarifsiz anlatılmaz bir yerde 😂🙈
Dilangunes 34_21_23 Karnımda değil özel bölgemin içinde oluyor yani kasığımda ama içten oluyor hıçkırık mı bu niye aşşağıda?
34_21_23 Dilangunes evet canım hıçkırık kafası aşağıdadır ondan yada hıçkırınca hareketlenme oluyor ya oraya vurmuş oluyor
Dilangunes 34_21_23 Peki size birşey daha sorucam bebek baş aşşağı olunca mı hareketler daha net hissedilir yoksa makat duruş olunca mı?
tuuceozyvz Dilangunes benimki makat duruşta hatta haftaya doğum yapacağım hareketleri gayet güzel hissediyorum maşallahı var 🌝
Dilangunes tuuceozyvz Ben hiç hissedemiyorum sadece bir yerde toplanıp sertleşme oluyor önceden net hissetmeye başlamıştım 1 hafta oldu tık yok
Dilangunes annebali12 Vallahi bilemiyorum ki değişik özel bölgemin een içinde pıt pıt pıt pıt üst üste sürekli oluyo anlam veremedim bende diyorum ki özel bölge olduğu için bebek ne yapcak orda damar atıyo kesin😂
Eegurefeoglu Dilangunes 25. Haftadayız biz de sürekli kasıkta değil bebişin pozisyonuna göre değişiyor ama arka arkaya olduğu zaman hıçkırık tuttuğu için oluyormuş 😂