Kucukmucize Rabiasss benim çok şükür bitti canım.İlacıda bıraktım bi kaç gün az az devam etti sonradan geçti 🙏
Cigdem-e Rabiasss aşırı bulantilarim bitti cok sukur . Bazen ara ara bulantim oluyor ama ilk zamanlarki gibi degil. Sadece hareketini hissetmek kaldi 😊
Rabiasss Kucukmucize bende prilamı denemek amaçlı 1 gün bırakıyorum sabah birşeyim yok ama saat 10-11 olunca çok kötü oluyorum 2-3 defa istifra ediyorum
Almi4134 Cinsiyet belirlendi Düşük tehlikesi geçti Mide bulantilari bitti Plasenta biraz daha yukarı cikti :) mutluyum yani kızlar. Hareketlerini hissetmeye başladınız mi
Almi4134 Rabiasss elimi koyunca oyle oluyor benim de diğer türlü hiçbir şey hissetmiyorum ") onu da babasi keşfetti :)