Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım
75 mg glikoz içmemi söyledi doktorum 1. Saat şekerim 189 2. Saat ise 149 çıktı açlık kan şekeri sonucum henüz çıkmadı bu değerleri doktoruma attım yüksek çıktığını ve 1 hafta boyunca günde 6 kez şeker ölçüm cihazıyla ölçüm yapmamı söyledi yaptıran arkadaşlar sizde değerler nasıldı acaba ? Çok mu yüksek değerlerim ?