Kızlar 24+5im şeker yüklemesi yaptirsam mı bilemedim korona yüzünden gitmek istemiyorum yaptıranlar yaptirmayalar nasil yapılıyor bi anlatır mısınız hastahaneye giderken biz mi alıyoruz o şekerli içeceği her hastahane yapar mi? Yaptirsam ne olur yaptırmasam ne olur