segoseco bende sen gibi düsünüyorum canım benimde doğumum yazın ortasında olucak ve ben çabuk sıkılan bunalan biriyim oyüzden depent bana göre değil lohusa pedi almanı tavsiye ederim canım mesane pedi diyede geçiyor büyüğünü alırsın rahat edersin internettede var büyük marketlerdede var