Babyiveannesi Remziye_2121 teşekkür ederim canım hayirlisi neyse o olsun tabiki kız erkek fark etmez ama merak işte
Remziye_2121 Babyiveannesi bende de o merak var 13+6 iken doktor tahmini kız dedi şuanda 16+4 daha öğrenemedim
Babyiveannesi Remziye_2121 sizin içinizden ne geçiyor peki ama genelde eğer geç gösteriyorsa kendini kız diyorlar erkekler çabuk gösteriyormus ne kadar doğru bilmiyorum ilk gebelikmi bide