Serrax Kızlar 1 ay önce doğum yaptım sezaryenle. Vajina dudaklarının iç kısmında iki tane et benine benzeyen siyah şey gördüm. Ağrı acı yok. Yarın doktora gideceğim başına gelen oldu mu acaba? Kafaya çok taktım😞
ysfali06 Serrax bnde vardı et beni şeklinde değil normal ben gibiydi. Hamilelikte büyüdü et beni haline geldi. Doğum yaptım hala aynı et beni haliyle duruyor. Ama ağrı acı vs birşey olmadığı için doktora sorma gereği duymadım 🤷♀️
Serrax ysfali06 ben çok panik oldum ya😞 araştırmalar sonucunda vajinal varise de benzettim gibi. Yarın bir doktora da görüneceğim bakalım ne diyecek