Dygkyz bence kulakta nabiz sesi duyma nabiz hizlandigi icin oluyor benim hiç tansiyon problemim yok hatta düşüktür hep yani su ana kadar olcumler de hep dusuk oldu. Ama mesela acaba tansiyon mu diye panikledim odaklanırsan tansiyonum gercekten cikiyor ve anlıyorum onu. Tansiyon yuklesince hissediyorsun nasil sinirlenince biriyle kavga ederken tansiyonun yükselir elin ayağın titrer kan beynine çıkar. Sakın sakın yatarken nabiz sesi duymak tamamen anksiyeteden nabiz yükseliyor sen dinledikçe de artıyor sürekli duyuyorsun. Benn 2 gundur nabiz sesi duymuyorum cunku kafamı kafamın icinde ki uğultuya taktim bu ara onu dinliyorum o yuzden nabiz sesi kesildi 😅😅😅😅