TurhanTuba Merhabalar 14 haftalık hamileyim gazdan öleceğim sizde böyle sorunlar yaşıyormusunuz önerisi olan varmı 🙏
Elanaz TurhanTuba Ben de 14. haftamı bitiyorum. Akşam yemeklerinden sonra sade soda, sabahları kefir, her akşam bir saat yürüyüşle şimdi çok daha iyiyim. En iyi gelen şey yürüyüş.
Anakralice 20 haftaya kadar normal sonra düzeliyor merak etme bol bol hareket et karnını ve ayaklarını sıcak tut :)
Dlrasknock Ben 8.haftadym hafif bulantilarim var sadece kusmamda yol cok sukur. Ama dediginiz gibi ozellikle aksamlari hazimsizlik ve siskinlikten nefes alamiyorum icime icime batiyor.canim acizleniyor. Siskinlikten dolayi karnim direk cikti iceri zaten cekilmiyor. Doktoruma sordum gayet normal yuruyus yap soda ic dedi 🙈🤣
TurhanTuba Dlrasknock ya zaten şu doktorlar normal geçecek dediğinde deli oluyorum 😂😂😂çare istiyorum 🤦♀️😂
nisannis daha 6haftalığım ama sabahları mide bulantısı öğlen başdönmesişu saatlerde başlayan da gaz sancım var 3 gündür yatıyorum doktorum metsil kullan dedi deniycem 😢