Arkadaslar rdw yüksek ckmıs kan tahlili de o ne kötümü 14.9 korku yaptm simdi
Cnm google yaz acilimiyla anlatiyorlsr ben bilmediklerimi oraya yazip oylr bakiyorm
Kötü yazıyo cnm skılıyo baktmda sorim ddm🤔