dkbyk Cangulsen valla ben 10+5 im ben bile duymadim bebege zararli dedi doktorum bazi doktorlar dinletiyor anlamadim ama kalbinin attigini goruyoruz cok sukur biraz zaman
Shylaaa dkbyk 12. Haftada ikili tarama da dinletti bana da. Atıyor ekranda bak bebeği yoramam dedi ısrar etmedik bizde
3bebekannesiii Cangulsen korkma canım benimde aynı oldu hatta bebeği tam 5+6 da gördük ama kalp atışı yoktu 7. Haftada net olarak duyuldu
Asil28 3bebekannesiii benimde normalde 7+2 olmam gerekirken ultrasonda 5+6 olarak çıktık. Sizin SAT ile uyuşuyor muydu ultrasonda çıkan gün? Bu hafta yine çağırdı doktorum kalp atışını da duyarım inşallah 🙏
Asil28 Cangulsen adet gününle ultrasonda çıkan gün uyuşuyor mu? Merak etme 6-10. Haftalarda kalp atışını duyanlar olmuş
3bebekannesiii Asil28 ilk başlarda 1 hafta geriden geliyodu canım şuan aradaki fark 3 güne düştü içini ferah tut folik asitini kullan inşallah duyarsın kalp atisini
Petyynut Cangulsen ben de 6+1′de gittiğimde henüz duyulmuyordu 7+2′de duymuştuk telaş etmeyin henüz küçük hele de karından bakılınca tarihler daha ileri oluyor☺️
Mucizemm02 Cangulsen bende senin gibi 6.haftada duyamamıştım hatta doktor vajinal muayene de yaptı kalp atışı yok dedi,7.haftada gittiğimde vardı kalp atışı duyarsın inşallah telaş yapma 🙏