Amonyaksiz, doğal içerikli bir boya ile saçını kendi boyayan oldu mu ? Doktorum 12. Haftadan sonra boyatabilirsin dedi ama ben kendim boyamak istiyorum. Saçlarımı hamile kalmadan evvel tarçın bakıra boyatmıştım şuan turuncu ve diplerden gelen koyu kahve saçımla adete bir paçozum 😀 bir kaç hafta sonra koyu kahve bir organik boya alıp diplere çok elleşmeden boyamak istiyorum. Kendi boyayan arkadaşlarım fikir verebilir misiniz?