Cidemkisa hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 🌷
kısmetse benim de ikinci doğumum olacak, ilki çok zor olmuştu.
Böyle olumlu ikinci doğumları duyunca umutlanıyorum.
39+1 oldum hala gelen giden yok 😀
beş gündür 3 cm açıklıkla geziyorum nişanım da geldi ama sancı yok
ikinci olmasına rağmen sancı gelirse anlar mıyım diye düşünüyorum
çok fazla kasılmam var iki gündürl