Sehera1 Kızlar annem için bulaşık Makinesi almak istiyorum fiyat performans açısından Uygun kullandığınız memnun kaldığınız ya da önereceğiniz bir marka model var mi? Model adını da yazarsanız sevinirim
Haticecakirr Sehera1 kesinlikle Samsung veya Arçelik ama şunu da söyleyim beyaz eşya şans işi aynı markayı kullanıp da çok memnun olmayan tanıdıklarım var yani 😂
Sehera1 Hafissee ben de Bosch var değiştireceğim ilk beyaz eşyam bulaşık Makinem olacak. O yüzden başka markalara yöneldim Altus’u merak ediyorum çevremde hiç kullanan yok siz kullanıyor musunuz
Hafissee Sehera1 evet 6 ay önce aldım bi ara koku yaptı ama kısa programda calıştırıyomuşum ondanmış . Şimdi 1 saatte yıkıyorum güzel suanlık
Leylaalin Sehera1 basinin agrimasini istemiyorsan iyi servis istiyorsan Arçelik benim bütün elektronik eşyam Arçelik memnunum
gulin-35 Sehera1 samsung kullanıyorum cok memnunum anneme arcelık aldık benden sonra bardakları cızdı hep ara ara da koku yapıyor arcelık alcaksanda son modelını al uc programlılar kotu
dilaraRecep Sehera1 valla benim bulaşık makinem çok iyi ben aldıktan sonra kayın validemler aldı kendi annemler aldı hepside çok memnun vestelin 4 programlı olanı 👍 hem uygun hemde pırıl pırılll halamdada 3 programlı olanı var oda memnun beyaz eşya şans