_molly bayılıyorum ikeaya bende🥰 gardrop ve şifonyerini ikeadan alacağım ben 1 ay içerisinde alışverişimizi yapıcaz hatta. Genelde meşhur ikea beşiği var görünüşüde çok güzel fakat sallanmıyor oluşu beni korkutuyor normalde sallayarak uyutma taraftarı değilim ama bu da tamamen bebeğin isteğine bağlı bir de bazı geceler hafif kımıldandığında bile belki minik sallamayla uyuyacak o yüzden beşik hakkında fikrim yok. Oda yapacağımız zaman halısını,avizesini vs ikeadan düşünüyorum yine