EdaGneZincirkran Merhaba arkadaşlar Dün mutlu mesut minnoşumu görebilicem diye doktor kontrolüme gittiğimde çok can sıkıcı ve tedirgin edici şeylerle karşılaştım. Doktorum bebeğimin kolları ve bacaklarının bir ay gerilemede olduğunu, detaylı ultrasona girmeme rağmen bunun tekrar edilmesi gerektiğini söyledi. Bugün zor bela randevu bularak detaylı ultrasona girdim tekrar. Detaylıda gelişim geriliği olduğu ve bunun sebebinin erken plesanta yaşlanması olabileceğini 2 hafta sonra tekrar kontrole gitmem gerektiği söylendi. İçinizde böyle bir durumla karşılaşan var mı? 30.haftamdayım ve duyduğumdan beri çaresizce ağlıyorum 😞
Bebisininannesi EdaGneZincirkran bizimde en son gittiğimiz kontrolde bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini söyledi böyle giderse ve gerileme artarsa sezeryanla hemen almam gerekti diye konuştu bende şimdi başka doktora gidecegim bizde 32 haftaligiz bu güne kadar bir sıkıntı problem yok diyordu doktorum şimdi ise böyle diyor eşimle kafamız çok karıştı başka doktora da gözükmede fayda vardır diye düşünüyoruz 😔
ipekgul EdaGneZincirkran cnm bnmde 3 aylık kol bacakta gerilik var göğüs kafesi gelişmiyo sonlandr dedi herkes dnlemedm perşwmbe doğum var bakalm görücez
Mina127 EdaGneZincirkran bende yaşadım cnm plasentemizde gerilik vardı bebeğim 40 haftada iken 37 haftalık bebek gibi görünüyordu onun için sezeryanla doğum yaptım korkma
Aslglen EdaGneZincirkran canım öncelikle çok geçmiş olsun 36+0 da kontrolde bana da aynısını söyledi doktorum. Yakın takiple gidicez dedi 2 günde bir kontrole geldim bu sabah 36+6 dayım ve yatışım yapıldı sezeryan sırası bekliyorum bebeğimin suyu kalmamıs. Bence başka bir doktora daha görün çünkü iki hafta çok uzun bir süre. Panik yapma ama ihmalde etme bir haftada suyum bitti. Şimdiden çok geçmiş olsun sağlıcakla kucağına al bebeğini🙏
Bebisininannesi Bebegimin hareketleri kalo atışı hers Eyi normal sadece karin bölgesi 2 hafta geriden geliyor dedi bizde birşey anlamadık açıklaması bile yok sadece bekleyeceğiz böyle devam ederse almamız gerek bebeği dedi😔
ipeksfr Bebisininannesi benimde kordondaki kan akışında yavaşlık vardı karın çevresi geriydi. Beslenemiyordu. 32. Haftada doğumu başlattı doktorm. Umarm sizinkiler zamannda gelir
brccelik Bebisininannesi tatlım bana da aynısını söyledi bence ultrasondan ve doktor tecrübesinden de kaynaklanıyor ben 27+6da çapada detaylı ultrasona girdim doktor herhangi bişey söylemedi 28+1de ümraniye devlete gittim karın bölgesi küçük 2 hafta geride dedi tabi aklımda şüphe kaldı oradan çıkınca hemen çapanın verdiği kağıtlara baktım karın çevresi 236mm çıkmış ümraniyede 220mm
Bebisininannesi ipeksfr bebegimin beslenmesini benden yapabiliyor o konuda sıkıntı yok dedi nst ye bağlıyor orada da herşey yolunda şu an 36 haftalık olduk bekliyoruz sadece biraz haftasına gore zayıf dedi oda karin çevresinden dolayı dedi
Ekznc Benimde kordondaki kan akımında yavaşlık sebebiyle 31. Haftada Doğum yaptım bebeğim anne karnında 27 haftalıktı şimdi küvözde,hergün hastaneye gidip kızımı görüyoruz
EdaGneZincirkran ipekgul canım doğum yaptın mı ? Durumun nedir? Sağlıkla kucağına almışsındır inşallah 🙏
ipekgul EdaGneZincirkran yaptım cnm bi kez nefes alabildi hemen makınaya bağladılar yoğun bakımda. Makınadan ayrılması pek mümkün değil diyolar 😞
EdaGneZincirkran ipekgul yapma ya 😞 allah şifa versin canım benim, inşallah kucağına alırsın yavrunu 😞 bebekler çok güçlüdür yeneceğinden eminim, dualarım sizinle 🙏
Elif4334 ipeksfr iyi çok şükür 4 buçuk aylık olduk bile siz ne zaman yaptınız doğum kaç kilo doğdu bebeğiniz 😊