Dbe24 canım bende bugün bi komşumla konuştum o da orda doğum yapmış ama pandemiden onceymis baya övdü hastaneyi tek kişilik odalar duş varmış annen yada istediğin kişi doğuma kadar yanında durabiliyormuş bi tane doktoru önerdi irfan özer diye ona randevu almaya calısıcam bende özel gibi muamele görmüştüm dedi inşallah aynı sistem devam ediyordur bilgin var mı