Taze_gebe bebyjsf ay adı tam kapanma olur sonra herkes muaf tutulur :) kampanyalarda altta minik yazılarla yazmak gibi 😂
Mavisannesi2 bebyjsf ay inşallah tam kapanma olur da eşim de evde olur vallahş elim ayağım o benim doğumum yaklaştı ikinci gebelipim kızımız babasına çok düşkün en azından o olunca ben işlerimi yapıyorum 😂😂😂
bebyjsf Taze_gebe valla haklisin ama ben kendim icin sordum dogumum olcak esim evdemi kalir yoksa ise devammi diye yoksa zaten millet hep disarda olcak onun herkez farkinda 😂😂
Mom54544 Bizde olan eşime oluyo garibim ne kapanma ne yasak demeden gidiyo işe özel sektör olunca 🤷 herkes sokaklarda gezmelerde valla iftar sonrasi bina da bı hareketlilik almış başını gidiyo daha da komşular benle dalga geciyo yaşıyomusunuz siz hiç gorunmuyosunuz diye hayretle cevap veriyorum yani 😂
Deniz59 Mom54544 aynı biz vallaha sabahtan akşama kadar evden çıkmıyorum arada markete eşimden işten eve evden işe olan bize oluyo herkes geziyo onlar yüzünden biz evdeyiz
gunesveguney Tam kapanma umudum hiç yok benim ya 60 binlerden düşmeyen vakalar ne hikmetse dün 38 binlere düşüverdi, bakın vakalar düştü tam kapanmaya gerek yok demek için oldu gibime geliyor 😬 en iyisi neyse o olsa da bi kurtulsak artık yetti canımıza
Leylaalin gunesveguney Evet bende yazılan rakamlara inanmıyorum yaz geliyor tatil yerlerini açmak için vaka sayısı düştü diyecekler
Gozdealpu Geçen sene tam kapanma olmadı bu sene hiç olmaz. Tam kapanma yurtdışı uçakları da iptal etmek demek. Turizm sezonu kısmen başladı. Amaç bayram sonrasına yaz turizmini canlandırmak. Bayramda yasak gelir o kadar. Bayram günleri hariç çalışanlar işe gider.
Mom54544 Deniz59 Markette yok bende 5 aydır falan tedavi sonuç derken taa oncesinde gittim hep netten sipariş 🤦
bebyjsf Mavisannesi2 inan bend eonun icin istiyorum insallah olur..Dogumum olcak esim yanimda kalsin istiyorum 😢