Nesrin15 Kızlar bebeğim 14 günlük bir haftalikken göbeği düştü o günden beridir kanama oluyor göbeğinde doktora götürdük temizledi yaktı tekrar bidha kan gelmeye devam etti bugün gene götürdük k vitamini iğnesi yapti başına gelen varsa yazarsa çok sevinirim
Nesrin15 Muratnannesi bizimki bu ikidir yakıyor bakalım inşallah kanamaz daha k vitamini iğnesi yapti geçmezse iç organlarına bakicaz dedi bir yerden sızıntı olablr inşallah gecer
Nesrin15 Muratnannesi kusura bakmayın biey daha sorucam yaktıktan tekrar sonra kan gelmeye devam etti mi bide yaktıktan kaç gün sonra göbek kendini tam topladi
Muratnannesi Nesrin15 bikaç gün geldi ben sürekli kuru turtum alkol sarılıyor köbek temizliği için (hemşireyim) ben onu kullandım sonra geçti
Nesrin15 Muratnannesi göbek bakımı için kullandığımız sprey varya onu düşene kadar kullandım daha kullanmadım doktor kuru tut bişey kullanma dedi