snevacimm Kızlar merhaba.. Bugun ıkılı tarama sonucum cıktı doktoru aradım normal hersey bı sıkıntı yok dedı cok sukurr.. Değer olarak falan sormadım sız deger olarak ogrendınız mı.. E nabız a baktım da düşmemıs daha