Merhabalar, 24+4 günlük hamileyim. Ve düştüm . Çok sert değildi . Ama yinede içimi korku sardı . Doktoruma yazdm henuz görmemiş . Eşimde şehir dışında iş nedeniyle . Çocuğumu bırakacak kimsemde yok . Bebek hareketlerini mi gözlemlemeliyim yoksa yinede hastaneye gitmeli miyim ?