Minnak-kiz66 Erşad bey hakkında bilgisi olan var mı? Nasıl bir doktor,paracı bir doktor diyorlar doğru mu?
Mryymrv Aynen öyle canım paracı ben gitmiştim boş yere birsürü tahlil falan istiyor vr muayene ücretide pahalı