EmineYavuzhan1 Kızlar bugün Detaylı ultrason yaptırdım varsa sorularınız cevaplayayım 🥰🥰 İstanbul Avrupa yakası Yunus Emre tıp merkezinde yaptırdım 🙏🏻
EmineYavuzhan1 Merve955 Ben 295e yaptırdım canım zam gelmiş 375 olmuş 😉 Ben zamdan önce randevu almıştım
EmineYavuzhan1 Meral53 Evet canım ama çikolata ye benim kızım secde pozisyonundaydı bekledik yüzünü pozisyonunu gösterene kadar yürüdüm biraz bu sefer de elleri yüzündeydi kurban olsun annesi ona 😂
EmineYavuzhan1 00_Tugba_00 Evet yapan radyologtu, ama baya uzmanlaşmış alanında . Kadın doğum uzmanı da raporlarımı inceledi