Eceee7 bende hastanede çalışıyorum sağlık personeliyim ne zaman hastanede ölçülse yüksek çıkar tansiyonum , o aletlerde günde bir sürü ölçüm yapılıyor ister istemez cihazın kalıgrasyonunda kayma oluyor doğru sonuç vermiyor o yüzden genelde evde kendim ölçüp söylüyorum doktoruma hastanede ölçtürmüyorum çünkü orda en az 15-16 çıkıyor