11isimsix Düşük tehlikem var varmış kanamam olmuştu bi defa hastaneye gittiğimde aktif kanamam yoktu progeston verdi bir daha kanama olmadı ama bugün gittiğimde rahimde biraz kanama görüldü bu durumu yaşayan var mı