KIZLAr hep jilet kullandım makinaya gecicem eskisinde öyle alıyordum ağdalıdan kendim yapamıyorum kuaförede koronadan dolayı gitmiyorum burada okuduklarıma göre Doğumu tetikler ağda veya makina diye okumuştum kafam karıştı şimdi makinayla alsam sıkıntı olurmu 30+2yim🙄