Merhaba bugün çok stresli bı gundu. Bebek hareketlerinin azlığı sebebiyle sağlık ocağına gittim, kalp atışı çok yavaş dedi. Hemen hastaneye gittim, doktor normal kalp atisi dedi. Biraz rahatladım.daha sonra makat prezentasyon dedi ben de o ne diyemedim o stresle. Makat prezentasyon nedir, bu haftadan sonra normale döner mi?