Peraaaa Kızlar ilk gebeliğim 26+2′yim Bebeğim bundan 5 gün öncesine kdar cok hareketliydi.. Sonra hareketleri günde bir kaç taneye düştü.. Nerdeyse yok denecek kadar az.. Ve eskiden karnımın üstünde hissederdim ama şuan kasıklarmda minik pıt pıt oluyor sadece Sizce sorunmudur bu? Acemiyim pek bilgim yok ilk olduğu için
Mom084 Peraaaa canım bebek pozisyon değiştirmiştir Karnını doyur bol su iç soluna yat 2 saatte 10 hareket edecekm i dinle bakalım
Mom084 Peraaaa o zamn bir hastaneye git canım, keyfi yerinde mi baksınlar, 28 32 arası cok hareketli olmalı diyorlar ama Belki de uyuyordur akşam oynuyordu Stres yapmayın o da etkiler hareketlerini, birde yoruluyorsanız o zaman da gerçekten fark ediyor
tuuceozyvz Peraaaa benimde o haftalarda öyleydi ama sonradan baya hareketlendi pekmez yiyip soluna yatabilirsin hareket etmesini sağlar ama yinede doktoruna gidebilirsin içinin rahat etmesi için
Dilangunes Bende 26+5 oldum 5 6 güm önce dışardan gördüm hareketlerini çok netleşmişti ama ondan sonra birden yok oldu sadece sertleşme oluyor o kadar 0 hareket. Çok korkuyorum yarın kontrolum var bakalım dua edermisiniz bebeğim iyi olsun🥲