Merhaba 22 haftalıkken doktor kontrolüne gitmiştim rahmim kalp şeklinde olduğu için bebek beslenemiyomuş kilosu biraz az dedi her gittiğimizde doktora adet tarihimi 2 3 gün öne çekiyo şuan 25 haftalık hamileyim karnım hiç yok gibi hamile kaldıktan sonra kendim de zayıfladım bulantım kusmam olmamasına rağmen başına gelen varmı sonradan bebek kilo alıyomu