Ariannesi Canım ben epilepsi hastasiyim 4 yıl olacak hemen hemen çok şükür hamileligimden beri nöbet geçirmedim lamictal diye ilaç var bir süre onu kullandım ama doktor beni sezeryan a alacak çünkü nöbet ne zaman gelir bilinmez dedi oyuzden senin de bebeğinde hayatını tehlikeye atmayalım maceraya gerek yok dedi