Anneoluyorum28 Kızlar hastaneden geldim bana göre 18+2 doktora göre 19+5 hamileyim oğlumuz oluyor bebeğin bu haftada gramlrı ne kadar size ne bilgi verdiler gelisimimz iyimi 273 gram olduğunu söyledi
Arifcaninannesi Anneoluyorum28 şuan 29+2 yim 22 haftada gittigmde 480 gramdi doktorum az demisti bend esimdj hergun kasar muz gece yatmadan once yogurt ve sut iciyorum 28 haftalikken gitmistim 1220 gram dedi
Biranne2121 Anneoluyorum28 bende bugün gittim 18+4 208 gram dedi güzel dedi gelişimi sizinkide 1 hafta ilerde iyi bence
Derya Anneoluyorum28 canım bende 18+2 de gittiğim de oğlumun gramı 270 di, o yüzden normaldir çünkü normal olmasa doktor söylerdi diye düşünüyorum canım🦋