Ecemik Meltemingo yani ben dinlenmek için değilde biraz ağrılarım olduğu için almıştım sen de ağrım var birazcık de 🤩🤩
Serenibo33 Meltemingo birde calıstgn ıse baglı agır ıste calısıyorsan calısamaz raporunu 7. Haftadan itibaren alabiliyorsn. Bir de rısklı bir gebelıkse.
Ecemik Meltemingo sebepsiz yazmaz bence ben hafif ağrılarım olmuştu belimde o yüzden istemiştim çalışıyorum biraz dinlenmek isyorum demiştim 4 gün vermişti
Serenibo33 Ben 6 hafta aldım. Istersen doguma kadar sureklı rapor alabilirsn aylık olarak. Doktorun verır yani benım kı veriyor.
Mercimek26 Sağlık ocakları 20 gün veriyor. Bende 28. Haftadan sonra böyle rapor alarak 32yi tamamladım.